The Medium har fått ett släppdatum

The Medium som utvecklas av Bloober Team har nu bekräftat när spelet ska släppas och perfekt datum för nytt spel.

Första gången vi fick se The Medium var i våras och redan då såg spelet intressant ut, ett skräckspel med ett annorlunda upplägg. Bloober Team som är utvecklarna bakom spelet är samma utvecklare som släppte Layers of Fear och Blair Witch.

Nu vet vi att The Medium kommer att släppas den 10 december och kommer då bli tillgängligt på PC samt Xbox Series X | S.

Ivan Spoljaric
Ivan Spoljaric är tech-entusiasten som grundade Teknikhype.se i början av 2013. Med över 20 års erfarenhet av produkt-testning brinner han för att ge ärliga recensioner och knivskarpa nyhetsanalyser inom gaming, AI och bilbranschen. När han inte skriver hittar du honom ofta framför kameran på Teknikhypes växande TikTok-kanal.